Comunicate de presă

În perioda 27 Iunie – 5 Iulie 2015, Babel Education desfăşoară, în Timişoara, implementarea proiectului “Storytelling in Action”.

Proiectul reuneşte 20 de tineri cu vârsta cuprinsă între 15 și 18 ani, din România, Letonia, Cehia, Portugalia și Bulgaria, care vor petrece 7 zile împreună în Timișoara. În cadrul proiectului european ”Storytelling in Action”, finanțat prin programul Erasmus Plus, tinerii vor experimenta diferite metode de educație non-formală: Storytelling, Animație Socio Educativă, Flash Mob, Cafenea Publică, Facilitare Grafică, Drumming. Un mare accent va fi pus pasiunilor acestora și modului prin care tinerii pot deveni proactivi în comunitatea în care locuiesc prin activitățile care îi pasionează.

Vor organiza și facilita ateliere de Storytelling în cadrul unei instituţii de protecţie a minorilor, vor crea un Flash Mob în centrul orașului pentru a invita trecătorii la proactivitate. Vineri, în data de 3 Iulie 2015, orele 18:30 vor participa la o Cafenea Publică, la librăria Cartea de Nisip împreună cu alți tineri din comunitatea timișoreană unde se va discuta despre importanța pasiunilor, multiculturalitate, povești și arta de a povesti și cetățenie activă.

Asociaţia Babel Education este un ONG înființat de profesorii Babel Center și Babel Junior care, unindu-și forțele și entuziasmul, doresc să contribuie la o schimbarea în educație în comunitatea noastră.

Considerăm munca noastră ca o contribuție la progresul personal al fiecărui individ indiferent de vârstă sau clasă socială. Îi ajutăm să-și dezvolte abilități, să-și însușească valori care le vor îmbogăți în mod constant viața.

Proiectele noastre sunt realizate cu ajutorul voluntarilor de toate vârstele, bucuroși să participe alături de noi la această schimbare.

Mai multe detalii despre Asociaţia Babel Education pot fi consultate accesând: www.babeleducation.ro

Storytelling in Action




Listening to Cultures

(articol disponibil in limba engleză)

First Project Meeting – Slagelse Denmark 25.10-27.10

The project "Listening to Cultures" is developed by a Grundtvig Learning Partnership for the period 2010-2012. It project aims to explore innovative approaches and good practices in the area of teaching listening comprehension skills in the field of foreign language teaching and adult learning. At the same time offers the participants (language teachers and adult learners) the chance to develop a broader understanding of one other's culture and ways of thinking and working. This is because Culture will be at the very heart of the project. The materials selected and developed will reflect the culture of the target languages taught by the members of the partnership (all language teaching institutions, that will work with online audiovisual materials in multiple languages - English, Italian, Romanian, Greek, Danish, Estonian, Turkish- including 4 less wide-spread languages). The results will be the exchange of good practices and methods on internet based listening comprehension activities for adult language learners, as the Internet gives access to various and up-to-date sources of cultural information and listening materials which can be efficiently collected and compared. At the same time, the Internet will provide new ICT learning opportunities for all partner institutions and persons involved in the project, as it will work through a Moodle platform, developed in all partners' websites. The teachers themselves (some of them non native speakers of the language they teach) will improve their own language skills while exchanging views and working on producing the materials and a Guide for Aural Comprehension Skills. 3 audio materials (extracts from the internet or not) on every language level (A1, A2, B1, B2, C1, C2) will be produced for each of the target languages.

Partners of the project Listening to Cultures: